חן טיגר - משרד עורכי דין
משרד עורכי דין בקרית מוצקין

עו"ד חן טיגר - עורך דין מקרקעין בקרית מוצקין

משרד עו"ד חן טיגר עוסק בליווי, ייצוג וייעוץ משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בתחום הבנייה, מקרקעין ונדל"ן בקרית מוצקין. המטרה העיקרית של המשרד היא להעניק הגנה משפטית, ללוות ולייצג את האינטרסים שלך בעסקה שעומדת לפניך.

באופן טבעי, עסקאות מקרקעין (מכירה ורכישה של מקרקעין, בתים משותפים, פינוי-בינוי, תמ"א 38 וכדומה) הן עסקאות מורכבות אשר דורשות ידע, ניסיון ובדיקות רבות לאורך הדרך. משום כך, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין אשר מתמחה במקרקעין ונדל"ן בלבד – רק עורך דין מומחה אשר מעודכן בעדכוני החקיקה ובעל ניסיון מעשי בתחום יוכל להעניק את המענה המשפטי הטוב ביותר ללקוח.

משרד עו"ד חן טיגר ישמח להעניק לך מענה משפטי, אנושי ומקצועי למגוון רחב של סוגיות משפטיות בתחום המקרקעין והנדל"ן הפרטי והמסחרי. לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, דיסקרטי ומותאם אישית ניתן ליצור קשר עם המשרד ב – 072-3977151 – אנו נשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך.

עו"ד חן טיגר - עורך דין מקרקעין בקרית מוצקין

משרד עו"ד חן טיגר בעל ניסיון רב שנים בדיני מקרקעין (עסקאות מכר מקרקעין, שכירות, מיסוי מקרקעין, תמ"א 38, ליקויי בנייה), דיני חוזים (צוואות, ירושות וייפוי כוח מתמשך) וליטיגציה בקרית מוצקין. 

עו"ד חן טיגר פועל לייצוג ומימוש האינטרסים שלך תוך הקפדה על ליווי מקצועי, אישי ואנושי.

עסקאות מכר מקרקעין

מיסוי מקרקעין

צוואות וירושות

תמא 38

ליקויי בנייה

ליטיגציה (ייצוג בבית משפט)

מה הלקוחות מספרים עלינו?

אנחנו זוג צעיר וחיפשנו עורך דין מקרקעין שיוכל ללוות אותנו בתהליך רכישת הדירה החדשה. לשמחתי, חברה טובה המליצה לי על עו"ד חן טיגר וזו אחת ההחלטות הטובות שעשינו.

עו"ד חן טיגר ייצג אותנו במקצועיות רבה מול הקבלן והצליח לעלות על מספר נקודות בעייתיות בהסכם שחסכו לנו הרבה מאוד כסף ביום קבלת המפתחות. אנחנו מאוד מרוצים מאופן הטיפול המשפטי והאישי – אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר!
מאיה זילברשטיין

לייעוץ ראשוני עם עו"ד מקרקעין בקרית מוצקין, ניתן ליצור קשר ב- 072-3977151 ונשמח לעמוד לרשותך!