חן טיגר - משרד עורכי דין
משרד עורכי דין בקרית ביאליק

עו"ד חן טיגר - עורך דין מקרקעין בקרית ביאליק

משרד עו"ד חן טיגר מתמחה בייצוג, ליווי משפטי ועריכת הסכם בתחום המקרקעין, דיני התכנון והבנייה בקרית ביאליק והסביבה הקרובה.

עו"ד חן טיגר בעל ידע, מומחיות וניסיון רב שנים בתחום המקרקעין, דיני התכנון והבנייה כך שנוכל לספק לך את הפתרונות הטובים ביותר לסיטואציה שעומדת לפניך. אנו מקפידים לא רק על ייצוג מקצועי אלא בעיקר על ליווי אישי, צמוד ואנושי אשר מאפשר לכל לקוח לקבל שקט נפשי וידיעה שהוא נמצא בידיים טובות.

בעת כניסה לעסקת מקרקעין "פשוטה" או מורכבת כאחד – מומלץ בחום לשכור את שירותיו של עורך דין אשר מתמחה בנושא זה בלבד – עורך דין אשר מייצג לקוחות במספר רב של תחומים אינו יכול להפוך את עצמו למומחה בכל תחום דבר אשר בא על חשבון הלקוח.

משרד עו"ד חן טיגר מתמחה בעסקאות מכר מקרקעין, עסקאות קומבינציה, בתים משותפים, תמ"א 38, פינוי-בינוי ועוד שלל נושאים משפטיים אשר קשורים בצורה ישירה לתחום המקרקעין, דיני התכנון והבנייה. לקבלת ייעוץ משפטי דיסקרטי, מקצועי ומותאם אישית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3977151 ונשמח לעמוד לרשותך.

עו"ד חן טיגר - עורך דין מקרקעין בקרית ביאליק

משרד עו"ד חן טיגר בעל ניסיון רב שנים בדיני מקרקעין (עסקאות מכר מקרקעין, שכירות, מיסוי מקרקעין, תמ"א 38, ליקויי בנייה), דיני חוזים (צוואות, ירושות וייפוי כוח מתמשך) וליטיגציה בקרית ביאליק. 

עו"ד חן טיגר פועל לייצוג ומימוש האינטרסים שלך תוך הקפדה על ליווי מקצועי, אישי ואנושי.

עסקאות מכר מקרקעין

מיסוי מקרקעין

צוואות וירושות

תמא 38

ליקויי בנייה

ליטיגציה (ייצוג בבית משפט)

המלצות, חוות דעת וביקורות של לקוחות המשרד​

לייעוץ ראשוני עם עו"ד מקרקעין בקרית ביאליק, ניתן ליצור קשר ב- 072-3977151 ונשמח לעמוד לרשותך!